keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Christmas wishlist

1. Louis Vutton Milla clutch monogram kuosilla 2. tai vastaava Azur kuosilla 3.Lexington mukeja 4. Pentikin poroja 5. Pentikin lahjakortti 6. Pandoran rannekoruun heloja 7. Stockmannin lahjakortti 8. Ugg bailey button kengät


Olen joka vuosi kerännyt omia joululahjatoiveitani kollaasin muodossa ja poikaystäväni on tästä erittäin mielissään, sillä tämä auttaa hankkimaan mieluisia lahjoja!:) Itsekin toivoisin, jos hän tekisi tänävuonna vastaavanlaisen, koska mulla on tällä hetkellä erittäin hankalaa miettiä hänelle sopivaa joululahjaa, kun annoin hänelle jo kellon 30-vuotislahjaksi, talvitakin viimejoululahjaksi, eikä hänellä ole mitään erikoisia toiveita:/ Hän kun ei käytä korujakaan ja vaatteet on mun mielestä vähän tylsiä.. Haluaisin antaa jotain spesiaalia, mutta hankalaksi menee! Mä olen kyllä silti sitä mieltä, että vaikka nämä kaikki kollaasini tavarat olisi oikein ihana joskus omistaa, ne on vain materiaa ja olisin yhtä onnellinen, vaikka saisin jouluaattona vain niskahieronnan ja suukkoja omalta rakkaaltani lahjaksi. Tärkeintä joulussa on mielestäni rauhallinen tunnelma ja perheen kanssa oleminen! Ja vielä, kun lunta saisi jouluksi, mutta siihen emme oikein kukaan voi vaikuttaa!:) Sääli, mutta onneksi tänään oli jo vähän pakkasta!

Linkkailkaa muuten omiakin toivekollaaseitanne, olisi kiva nähdä!:)

4 kommenttia:

  1. Siis miehille on niin älyvaikea ostaa yhtään mitään..!! Ei aina viittis sitä samaa kalsareita tai sukkia olla antamassa mutta siltikään ne ei osaa sanoa mitä tahtovat :'D

    VastaaPoista
  2. Mä oon keksiny kaikkien muiden lahjat jo, paitsi äitin ja Santerin lahjaa kans vähän mietiskelen vielä :D Niin ja ne omat lahjatioveet on kans vähän hakusessa..

    VastaaPoista
  3. Voi ei, mä en oo miettinyt joululahjoja vielä ollenkaan!! Ihana toi rannekoru ja noi kupit! :)

    VastaaPoista
  4. Tällainen toivekollaasi onkin hyvä idea! :) kiitti vinkistä :D <3 ihania toiveita sulla <3

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.