sunnuntai 18. elokuuta 2013

Rhodos Faliraki

Heippa ja ihanaa iltaa vaan kaikille!:) Ollaan kotiuduttu mainiosti Kreikan matkaltamme ja voi hurja, kun se 10 päivää meni nopeasti! Meillä oli kaikenkaikkiaan aivan loistava reissu ja ehdittiin tehdä ja kokea vaikka mitä ihanaa ja nämä kokemukset jäävät varmasti niiden parhaimpien muistojen joukkoon. Ja arvatkaahan kuka myös sai pikkiriikkisen väriä pintaan, no minä! Tosin sitä ei hirveän helposti huomaa, jos seison poikaystäväni vieressä, hän kun ruskettui yhtä tummaksi, kuin meidän pähkinäpuulattia.. hyvä kun sen edes erottaa siitä!
Nyt voisin vähän kertoa meidän reissusta. Aloitetaampas ensimmäisestä päivästä, jona saavuimme Rodokselle..

Meidän lento lähti lauantaina jo kuuden aikaan aamulla, joten lähdettiin jo hyvissä ajoin ajamaan Helsinkiin päin. Pitkän terminaalissa odottelun jälkeen päästiin koneeseen ja eräs ihana keski-ikäinen pariskunta päästi meidät istumaan vierekkäin heidän ikkunapaikoilleen, vaikka alunperin meillä olisi ollut käytävä välissä. Heidän oli kuulemaa parempi istua käytävä paikoilla ja ilahduttiin kyllä kovasti tästä vaihdosta!:)
Saavuttiin bussilla lentokentältä hotelli Epsiloniin ja me päästiin heti viemään laukut huoneeseen. Me otettiin huoneistohotelli, jotta voitaisiin käyttää vapaasti ruoka-aineita ja jääkaappia huoneessa. Se osoittautui kyllä ihan nappivalinnaksi, sillä syöminen ravintoloissa joka päivä tekee aika kipeää lompakolle pidemmän päälle.

Lähdettiin heti ulos tutkimaan paikkoja ja nauttimaan hohkaavasta kuumuudesta. Meidän hotelli sijaitsi rannalla ja lähdettiin kahlaamaan vähän matkaa rantaviivaa.. Aah, niin ihanan turkoosin sinistä vettä ja kuumaa hiekkaa kaikkialla! Niin kuumaa, että paljain jaloin tepastelu oli aivan mahdotonta.. Teki hyvää vähän vilvoitella jalkoja tuolla vedessä.
Sitten lähdettiin tallustelemaan kohti Falirakin keskustaa, jonne oli matkaa noin pari kilometriä. Nappasin matkalla kuvia kivoista yksityiskohdista..

Käytiin kiertelemässä basaareja ja juomassa yhdet huurteiset. Nyt sain vihdoin sitä ainoaa ja oikeeta Pina Coladaa. ;) Namskis, että se teki hyvää noin kuumassa!  Juomien jälkeen lähdettiin kävelemään takaisin hotellille päin ja poikettiin samalla syömässä, kun ei oltu kuitenkaan ehditty syömään vielä oikein mitään koko päivänä! Alkupaloiksi Kreikan kuuluisaa herkullista tsatzikia ja leipää ja pääruoaksi minä tilasin pizzan ja poikaystäväni miekkakalaa. Oli kyllä oikein herkullisia annoksia molemmat!

Poikettiin myös kaupan kautta hakemassa meille jääkaappiin hieman virvokkeita..

..jonka jälkeen lähdettiin rannalle nauttimaan kauniista auringonlaskusta..

Otin mukaani uudelta yhteistyökumppaniltani Mart Of Chinalta saadun kauniin epäsymmetrisen mekon, johon rakastuin kyllä ihan täysin heti ensi silmäyksellä! Mekko oli kivan viileää joustavaa kangasta ja oli niin mukava päällä varsinkin tuolla helteessä.

Jäätiin istuskelemaan rantatuoleille, oltiin vaan ja katseltiin tähtitaivasta sylikkäin.. romanttisen ja kauniin illan kruunasi tähdenlento, jonka näin taivaalla.Muistin toivoa! Sitten takaisin hotellille ja vahtokylpyyn kynttilänvalossa. Mikä ihana loman aloitus!

1. Kuullostaa alku matka aiva täydelliseltä,innolla ootan seuraavia matkapostauksia! Hirmunen lomakuume iski tähä neitii...:)

1. Kiitoksia kovasti!:)♥ Nyt vaan varailemaan äkkiä matkaa jonnekin lämpöseen!:D

2. Nyt iski kyllä muhunkin melkoinen matkakuume. :D kuulostaa kivalta ekalta päivältä, ootan innolla lisää postauksia matkastanne ! :)

3. Ihan mielettömän ihanalta näyttää <3 Mäkin täällä odottelen jo ehdottomasti seuraavia postauksia matkasta!! :)

4. Tervetuloa kotoSuomeen! :) Awww miten kaunista ja ihanuutta huokuu nuista kuvista! <3 odotan kans innolla lisää postauksia matkastanne :) varmasti ollut ikimuistoinen reissu :)) oi tähdenlento <3 en oo ikinä nähnyt :D

1. kiitos paljon♥ Voii, nyt äkkiä tähyilemään taivaalle, jos tähdenlento osuisi kohdalle, ne on niin kauniita!:)

5. Upeita kuvia, tulee niin hyvä fiilis näistä! Me oltiin tuolla tosiaan silloin viime lokakuussa ja hieman tuttuja maisemia näkyykin :)

1. Kiitos, nyt vaan bongailemaan tuttuja paikkoja kuvista!:D

6. Iha uskomattoman hienolta näyttää ja tais olla todella onnistunut loma. :)

7. Koska teet postausta ostoksista mitä teit matkalla :) Voi miten söpö pari ootte ! :))

1. Sellainen on tulossa, mutta vähän myöhempänä!:)

8. aaaaaaaw vaahtokylpyy!! oliko hotellilla vaahtokylpy poreet vai ostitteko? :) oot niin kaunis taas <3

1. Me ostettiin omat lähikaupasta!:) Oli niin ihanaa sukeltaa sinne vaahdon sekaan ♥ Kiitoksia kovasti

9. Kivoja kuvia...Itellä myöskin lähtö 1,5vkon päästä aamu 6delta ja vähän hirvittää toi kun edellinen yö menee kokonaan valvoessa :D olitteko ihan puhki ensimmäisenä päivänä kun saavuitte kohteeseen?

1. Oltiin me aika rikki, mutta ei maltettu mennä päikkäreillekään!:D Koneessa yritettiin vähän huilata, mut siellä on kyllä niin epämukavaa nukkua, että eihän siitä mitään tullut.:D
      Kivaa matkaa sinulle!♥

10. ihanannäköistä! ja vauuuude mikä mekko!!!:)

11. Oi, teillä näyttää olleen ihana reissu :) Toivottavasti saitte rentoutua kunnolla! :)

1. Oli kyllä aivan ihana!:) Pikkasen silti ehkä jopa liian kuuma!:D

12. Aivan ihana tuo mustavalkoinen mekko :)

1. Kiitos paljon, itsekin tykkään siitä tosi paljon!:)

13. Oi toi epäsymmetrinen mekko on kyl nii ihana et pakko laittaa kankaat tilauksee ja ommel joku samantyylinen itellekki! Oon niin kade sulle ku mun Topi ei tykkää lähtee mihkää ni me vaa nyhjätää suomes.. :D -Katariina

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.