tiistai 27. elokuuta 2013

Leaf


Tänään mulla oli päällä yksi Kreikasta ostamani vaatekappale, pitsinen mekko, johon ihastuin heti ensi silmäyksellä, kun tämän näin erään kaupan henkarissa roikkumassa. Mä oon etsinyt tällaista "pöytäliinamaista" pitsimekkoa iät ja ajat, itseasiassa olisin halunnut sellaisen jo kesäksi, mutta mistään en sopivaa yksilöä löytänyt. En tietenkään, sillä aina, kun jotain tietynlaista asiaa etsii, sellaista ei varmasti tule löytämään. Tai joskus käy kyllä joku ihme säkä löytää etsimänsä jutun paikasta, josta ei koskaan ei uskoisi sellaista löytävänsä.


Mekkoon yhdistin Bellast.comista saadut hopeiset filigraani lehtikorvakorut, joita oon kans etsinyt ja minusta ne sopi mekon kanssa kivasti yhteen myöskin sen takia, kun molempia oon etsinyt yhtä kuumeisesti!


Luin lehdestä, että syksyiset ilmat eivät saavu vielä vähään aikaan ja että saamme nauttia kesäisistä päivistä vielä hetken. Ihanaa, kun on lämmin, mutta kun yleisesti ottaen kesä on jo ohitse ja syksy kolkuttelee ovea, niin odotan niitä syksyilmoja yhtä paljon, kuin joskus keväällä kesää!:) Musta olis ihanaa, jos tulis jo ne vähän viileämmät ilmat ja saisi pukea kaikkia ihania neuleita ja saapikkaita päälle.Tykkäisittekö te, että syksy tulisi vai nautitteko vielä hetken lämpimistä ilmoista?:)

9 kommenttia:

  1. Ihana toi pitsimekko! Mäkin tykkään kyllä syksystä, vaikka saisivat nää lämpimät ilmat puolestani vielä hetken jatkua :D

    http://www.ellataimi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥ Onhan se silti ihanaa, kun vielä on lämmintä päivisin.:) Mä oon jo niin sekaisin, että ootan jo innolla joulua!xD

      Poista
  2. Mulla oli ihan samanlainen pitsimekko, mutta sen olkaimet venähti ylipitkäksi :O
    Ja hei, mulla olis laukkuarvontaa käynnissä ;)

    http://keywordfashion.blogspot.fi/2013/08/modelife-arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässäkin mekossa oli jo valmiina ihan ylipitkät noi sangat, mutta tein niihin pienen solmun. Aion kyllä lyhennyttää niitä vielä äidilläni.:)
      Ja kiitos vinkistä! ;)

      Poista
  3. Mullaki on tuon tapainen pitsimekko kaapissa :) onko sulla musta toppi tuolla pitsimekon alla? :) olin jo unohtanu koko mekon kaappiini!!! :D

    VastaaPoista
  4. Pakko myöntää että, sateisien päivien jälkeen mä oikeastaan petyin siihen että aurinkoiset ilmat tuli takaisin. Olin just kerinnyt tottumaan ja rakastumaan uudelleen kaikkeen lämpöiseen, nooh... Kai ne viileemmät päivät sieltä kohta tulee! Illalla tosin on jo viileetä, koiran kanssa kun lähtee ulos, saa vetää lämpösen neuleen tai takin päälle, hi!

    http://moonaw.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Tosi ihana pitsimekko! Näytät upealta niin kuin aina! :)

    VastaaPoista
  6. Mäki pidän syksystä ihan mielettömän paljon, koska silloin saa vuorautua niihin ihaniin neuleisiin (joita mulla on kasapäin vaatekaapissani) ja nilkkureihin ! :) Mut toisaalta en pistä pahakseni jos nää kesäkelit vielä jatkuis pidempään. :D

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.