perjantai 10. elokuuta 2012

aa pee uu aa

Ei, nyt ei harjoitella aakkosia koulua varten, vaan minä täällä hoen tuota otsikkoa täältä kotoa käsin ihan syystä! Huomenna lähdetään ajamaan Hesaan lentokentälle ja klo 18:25 meidän lentokone nousee ilmaan ja matkaa Turkkia kohti. APUA! Minä, Silja, pääsen elämäni ekaa kertaa lentokentälle, lentokoneeseen ja lämpöseen maahan! Näen elävältä isoja palmuja ja saan vihdoin heittää talviturkin mereen! ..Kai se muuten lasketaan talviturkin heitoksi, vaikka Turkissa veden lämpötila onkin lämpimämpi, kuin Suomen uimahallien lämpimänvedenviikoilla? :D

Oon tarkistanut jatkuvasti kirjoittamaani pakkauslistaa, että kaikki on varmasti mukana ja oon melkein varma, että jotain tärkeetä unohtuu..


Aamulla kävin siellä suihkurusketuksessa ja näytän tällähetkellä ihan hullulta, kun aineen kannattaa antaa vaikuttaa mieluiten koko päivä ennen suihkua ja suihkurusketuksesta jäävä eka "rusketuspöly" näyttää aika hassulta varsinkin naamassa.:D Mun kasvot ei ikinä oo olleet näin ruskeat ja näyttää, kuin mun silmän valkuaiset ja hampaat loistaisivat kilpaa naamasta. tossa naureskelikin, että oon, kun olisin juuri noussut mutakylvystä!:D Tämä onneksi tasoittuu sitten, kun käy suihkussa.



Jotkut teistä aloittavat varmasti kohta taas heräilemisen kouluihin ja töihin ja toiset lomailevat vieläkin parisen viikkoa, joten toivotan yleisesti oikein kivaa kesän loppua kaikille!:) Minua ei nyt viikkoon varmastikaan näy täällä, joten jaksakaahan odotella, kun palaan matkakuvien ja juttujen kanssa! Heippahei

17 kommenttia:

  1. Hyvää matkaa ja pidä hauskaa siel! :)


    http://aslongasilovefashion.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihanaa matkaa, nautihan! <3

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanaa matkaa teille!! Varmasti upea ja mielenpainuva kokemus sinulle <3

    Ja hyvältähän tuo suihkurusketuksen tulos, ainakin näin kuvan välityksellä näyttää. Itse en ole vielä uskaltautunut kun pelkään, että jotain menee pieleen ja lopputulos olisi jotain aivan katastrofaalista :)
    Matkakuvia odotellessa, josko niistä olisi apua omaan matkakuumeeseen. Luulen kyllä että käy päinvastoin hihi!
    Olisi kiva kuulla myös tarkemmin tuosta suihkurusketuksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä aivan ihana matka.:) ♥
      Olin kyllä tosi tyytyväinen tohon suihkurusketukseen, joten kannattaa ihmeessä kokeilla! Läikkiä ei tullut, niinkuin yleensä, kun itse läträän itseruskettavilla.:D

      Poista
  4. Hyvää matkaa! Kävin otse turkissa kesäkuussa ja voin vaan kehua!!! :))

    VastaaPoista
  5. Oikein ihanaa reissua, nauti täysillä ♥

    VastaaPoista
  6. Hauskaa reissua! :) Postaile vähä useemmin, tätä sun blogia on niiin tosi kiva lueskella :)

    VastaaPoista
  7. saat varmasti joka päivä kuulla ihan kyllästymiseen asti, siitä kuinka uskomattoman kaunis olet! ...tahdon kuitenkin sanoa sen vielä kerran kiellon päälle :'D oot ihan mielettömän kaunis tyttö! ootko koskaan harkinnut tekeväsi mallintöitä tai muuten työskenteleväsi kauneuden/muodin parissa?


    www.koskaolentytto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia sinulle ihanasta viestistä♥ Olen joskus ollut mallina kuvauksissa, mutta ihan vain harrastuspohjalla, kun mun pituus ei riitä malliksi eikä se muutenkaan ehkä ihan ois mun juttu.:) Harrastuksena hauskaa, kun saa hyviä kuvia itestä!
      Rakastan kauneusalaa ja tahtoisin sivubisneksenä tehä vaikka meikkauksia ihmisille.:) Ripsipidennyksiä myös jne. Saa nähä, josko sellaisia pian alkaisin tekemäänkin!:D

      Poista
  8. Pakko kysyä miksi kävit juuri ennen matkaa suihkurusketuksessa kun siellähän ruskettuu mainiosti :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska mä en rusketu.:D Oon nyt maksimirusketuksessani, mitä vaan voi. Tää suihkurusketus oli siksi tosi kiva juttu, koska sain vihdoin vähän pitkäkestoisemman ja tummemman rusketuksen, mitä yleensä.:)

      Poista
  9. sitten kun palailet nii kerro miten tuo suihkurusketus on pysynyt ja että onko lähteny "rapisemaan"? :)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.