keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Worst part is over

Jakku H&M, pitsitoppi Vila, alla oleva toppi GT, farkut Only, Ballerinat House, Korut Guess

Mulla oli tänään aamulla vaatekriisi, joka päättyi onneksi lopulta ihan hyvin. Kuvat eivät ehkä ihan anna ymmärtää kaikkea, mutta siis päälläni oli tuollainen pitsitoppi, jos joku ei huomannut..:D Itse en ainakaan näistä kuvista huomaisi..

Ja itseasiassa tämä aamuinen vaatekriisi juonsi juurensa vielä aikaisemmin tapahtuneesta kriisistä, joka mulla aamulla oli. Heräsin seitsemän aikaan ja lähdin Hessun kanssa aamulenkille. Puhelin, check, avaimet, check. Aika pian huomasin kuitenkin hikikarpaloiden kihelmöivän otsaani, jotka ei todellakaan johtuneet lenkistä vaan jostain ihan muusta...Olin unohtanut KOTIavaimen sisälle. Juurikin näin. Olin edellisenä iltana käynyt lenkillä eikä mulla ollut siinä paidassa taskuja, joten päätin fiksuna irroittaa kotiavaimen muusta avainnipusta ja näin ollen myös unohdin kiinnittää sen siihen takaisin. Nousi siinä juu pieni paniikin poikanen, kun ei ole kotona, eikä mulla ei oo isännöitsijänkään numeroa (no ei tietenkään oo, mihin mä sitä muka tarvitsisin?). Onneksi veljellä ja hänen kihlatullaan/rakkallaa räpsyhuoltajallani:), on vara-avain meidän asuntoon! HUH! Vähän kyllä hävetti alkaa soittelemaan 7 aikaan aamulla, että huomenta ja herätys, oon lukkojen takana, mutta kaikki kävi onneksi ihan hyvin, sillä avainnipussa oli sentään auton avain kiinni. Ei muuta, kuin Hessu takapenkille ja huristelemaan avainta hakemaan!:) Onneksi kerkesin ihan hyvin laittautumaankin ja polkemaan pyörällä töihin! Nyt kaipaan aplodeja! ja kilon suklaata..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.