tiistai 25. lokakuuta 2011

pää lyö niin tyhjää nyt


Erittäin kivaa huomenta kaikki! Oon niin väsynyt, että meinaan nukahtaa tähän koneen ääreen..Huomenna on vapaapäivä, joten meinaan nukkua ainakin sinne kymppiin asti, jos Hessu antaa luvan..
Sitten mennään viemään mun auto korjaukseen, kun pakoputken takaosa pitää vaihtaa (?). Sieltä roikku joku systeemi hetki sitten ja mua pelotti ajaa, ku pelkäsin, että koko pakoputki levii jonneki pikatielle, ku oon menossa töihin. Se olis ollu enemmän, ku noloa, varsinkin kun en ymmärrä autoista yhtään mitään.
Muttamutta, mulla ei oikeastaan mitään asiaa ollutkaan..kirjotin äsken kauhean litanian, mutta poistin kaikki, koska siinä löpinässä ei ollut päätä eikä häntää.:D Vitsi kun sais mennä takas nukkumaan! Kuinka moni on samaa mieltä??

4 kommenttia:

  1. Jep, voi kumpa vois mennä takaisin sänkyyn. Oon kauheessa räkätaudissa ja olo on mitä heikoin, mutta koulussa on pakollisia tunteja eikä oo muuta vaihtoehtoo kun raahautua sinne:D

    VastaaPoista
  2. Anniina: Voi toista:( inhottavaa, kun ei saa levätä, koitahan parantua!:)<3

    VastaaPoista
  3. mä NIIN tahon sun hiukset ! <3 ja oot muutenki tosi kaunis !

    VastaaPoista
  4. Emma-Julia:Voi vitsi, kiitos tosi paljon <3:)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.