perjantai 21. lokakuuta 2011

Lehdessä

Pääsin jokin aika sitten kuvattavaksi Satakunnankansan Virta -liitteeseen, jossa valokuvaaja Timo Marttila kuvaa erilaisia satakuntalaisten koteja!:) Jutusta jää hauska muisto nyt, kun oon muuttamassa kohta pois täältä. Täytyy sanoa, että ikävä jää tätä asuntoa!

Silja, 24: ”Olen asunut Väinölässä kolme vuotta, jonka aikana olen sisustanut kerrostalokaksiostani kodikkaan ja romanttisen. Kirjoitan lifestyleblogia, jossa esittelen vaatteita, meikkejä, koruja, ostoksia ja arkeani.”

4 kommenttia:

  1. Mietin pitkään, miten oot niin tutun näköinen, mutta luettuani blogiasi vanhempiin postauksiin tajusin, että olen todnäk nähnyt sut Vammalassa - olen nimittäin itse sieltä kotoisin, tosin 2007 muuttanut pois :)

    Sun blogi on tosi kiva!

    VastaaPoista
  2. Anna ja Reetta: Kiitoksia:))

    Aino: Heheh, maailma on pieni:D kiitos paljon!:)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.