keskiviikko 21. syyskuuta 2011

YO

Monet teistä ovat kyselleen ylioppilasjuhlistani, mekostani ja kuvia niistä, mutta minulla ei ollut vähän aika sitten minkäänlaista tietoa siitä, että minulla olisi vielä kuvia niistä jossakin tallella, koska luulin niiden kaikkien kuvien tuhoutuneen. Eilen olin niin onnellinen, kun löysin sattumalta sen levyllisen kuvia juhlistani ja nyt voin toteuttaa yhden teidänkin toiveistanne ja julkaista pari fotoa..:)

 Pääsin ylioppilaaksi vuonna 2006 talvella.

Rakastan tota mun jäänsinistä yo-mekkoa..<3  Monet kauhistelivat, kun mulla oli pitkä mekko yo juhlissa, mutta mun mielestä se sopi täydellisesti, kun olihan sentään talvi.:)

Vitsit mua hävettää, kun toi todistus jäi mun käteeni lakitus vaiheessa ja näyttää todella typerältä tässä!!:D
Ja porukin pääsi...:)
 Sitten juhlimaan!:)
..avaamaan lahjoja..
...ja jatkoille. Tää on itseasiassa seuraavana päivänä, kun juhlapäivänä lähdettiin yökerhoon.

Sellaiset ylioppilasjuhlat mulla oli viisi vuotta sitten..:) Ompas siitä jo pitkä aika...

2 kommenttia:

  1. Oot ollu jo sillon tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  2. WAU toi mekko! :) Aivan ihana ja enmä nyt tiiä tosta pituudesta.. jos olisin talvella valmistunut ni varmasti olis mullakin ollut pitkää mekkoa yllä! :)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.