lauantai 9. heinäkuuta 2011

Ihanaa!

T-paita H&M, legginsit VeroModa, kengät Vila, Kello Leijona, korut Guess ja Timanttiset.
Nämä tossut on niin mukavat jalassa! Sopii mun mielestä tosi hyvin töihin, kun jalat ei särje, vaikka näillä läpsyttelis menemään kuinka kauan tahansa! Olenkin hartaasti toivonut, että näitä tulis lisää eri kuoseissa ja väreissä. Ennestään löytyy myös mustana tämmöiset.
Ostin tämän Leijona -kellon eilen töistä. Kiva kesäkello ja hinta oli vaan kolmisenkymppiä! ..Ja saatoin myös lieventää hieman mun tuskaa noista edellisen postauksen kelloista..Rannekoru on Timanttisilta.

Enää kuus tuntia töitä ja sitten pääsen vihdoin rentoutumaan mökille! Sain muuten sen ensi viikonlopun vapaaksi ja sillon on siis luvassa jazzailua kavereiden kanssa.:) Jos sää suosii, niin laitan päälleni sen Nellyn uuden valkoisen mekon, jonka ostin!


Kivaa viikonloppua!

4 kommenttia:

  1. milloin teet kysymyspostauksen? :)

    VastaaPoista
  2. Anon; vaikka heti, jos vaan kysymyksiä tulis tarpeeksi! :)

    VastaaPoista
  3. mä mietin tässä kun oot niin ihanan laiha ja tosi kaunis, että mitenköhän pitkä sä olet ja paljon painat? ymmärrän kyllä jos et haluu vastata painoon, mutta olis tosi kiva jos kehtaisit vastata(: mulla kun on tämmönen laihdutus/elämäntapa muutos menossa niin tietäisi vähän paljonko pitäisi pudottaa että olisi noin laiha(: kiitti jo etukätee!:)

    VastaaPoista
  4. Anon: Voi kiitoksia paljon kauniista sanoista<3..En mä mitenkään laiha ole, ihan normaali vain.:) Olen 160/50. Paino heittelee kesäisin 48kg:sta talveen 54kg. Jotenkin talvella sitä tulee aina painoa enemmän, kun ei pääse liikkumaan niin hyvin kuin kesällä.:) Lenkkeilyä vain ja pieniä annoksia ruokaa tarpeeksi usein! Tsemppiä sinne!:)

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.