torstai 3. helmikuuta 2011

Outside

 Paita - H&M
Farkut - Only
 Kengät - Tapas
Vyö - Friis & Co
Kaulakoru - Guess
Ranne - hopea papuketju

Tällaista asua tänään töissä. Musta on vaatteissa mulla aina vallitseva väri, koska se on aina tyylikäs ja siisti. Eikä mun mielestä ois oikeen soveliastakaan laitaa kauheasti eri värejä tuonne töihin.. Jotain pientä piritystä toki saa aina olla ja täytyykin.:) Ettei tuu iha sellanen harmaavarpus -olo..

Oon pitänyt jälleen kerran pientä hiljaiseloa mun blogin suhteen, mutta koitan aina välillä päivitellä ja saada inspistä näihin mun juttuihin. Ideoita vastaanotetaan!
Tulossa on ainakin pienenpientä remontin tynkää, kun siivosin vähän aika sitten mun vaatehuoneen ja löysin pari maalipönttöä ja niistä syttyi jälleen kerran kauhea himo alkaa sisustamaan! :) Toi mun eteinen ainakin kaipailis pientä tapetin vaihtoa ja maalaamista..sekä uuden lampun, tällä kertaa sellasen spottivalaisimen, joka valaisee kunnolla ja Ikeasta sellasen pähkinän värisen hyllykön. Huomaatteko, oon jo ehtinyt suunnitellakin kaikki! :D Keittiötäkin pitäis fiksailla, kun multa irtos kolme laattaa seinästä! :( Ne onkin super vanhoja ja keittiö sais uutta ilmettäkin, jos ne kaikki laatat irrottais ja tilalle laitettas sellanen tummanharmaa kivilaatta...8) sormet suorastaan syyhyää päästä hommiin!

Tulispa jo kesä.. ulkona sataa ihan hitosti nyt lunta ja räntää ja kaikkea mahdollista..Ihan masentaa, kun katsoo noita jäätäviä lumivuoria tuolla ulkona, et ne on tuolla varmaa keskikesälläkin! :(
Inhoon muutenkin yli kaiken tällasia märkiä, kylmiä loskakelejä..Mutta yks merkittävä huomio on, että aamuisin ei ookaan enää niin pimeää ja päivä on pitempi, jee! :)



Staind - Outside

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.