torstai 6. toukokuuta 2010

Love your hair

Kävin tänään töiden jälkeen ostamassa shampoota, mutta mukaan tarttui muutakin, kun Fanletissa oli sellanen tarjous, että viisi kappaletta 4R -tuotteita hintaan 12,95€.




Ja sitten kävin Vapaa Valinnassa ostamassa hiusvärin ja ton Tresemmen lämpösuojan, johon oon tosi tykästynyt, kun se silottaa hiuksia niin paljon! ..Tiedä sitten johtuuko silikonista, mut kuitenkin..Tiedättekö te, onko Tresemme -tuotteissa silikonia?

Esittelen ne mun vaatteet sitte joskus, kun laitan niitä päälle, kun en jaksa alkaa kuvailemaan niitä vieläkään. Mut voin kuitenkin siis kertoa, eli ostin sellasen aivan ihanan mustan pitsimekon   ja 2 toppia (vaal.pun. ja valkoinen) ja sit löysin alerekistä viidellä eurolla tosi ihanan t-paidan. Pitkästä aikaa sain ostettuu kivoja vaatteita.:) Mutta odotan edelleen sitä ekaa tiliä töistä, että pääsen ostelemaan oikeen kunnolla!!:D Päätin jo, että ostan töistä sellasen ihanan Guess -rannekorun. Toivottavasti kukaan ei ehdi ostaa sitä ennen mua.x_X Tai voisinhan mä silti varata sen itelleni. Tyhmä minä.

Ei muuten kannata yrittää lähettää tekstareita ja koettaa ajaa samalla pyörää..Mä meinasin nimittäin kaatua tänään, ku olin ihan ajatuksissani ja lähetin kaverille viestiä ja ajoin johonki hiton kuoppaan asfaltissa(kiitos Porin kaupunki!) ja kaikenlisäks autoja meni sillon ohi varmaan sata ja olin kuolla häpeästä..-_-  Joku pakettiauto jo hiljensi vauhtiaan mun kohdalla..kai se odotti, että kohta mulla on pää veressä, mutta onneks kuitenkaan niin ei käynyt.

Mutta nyt meen lojumaan tonne olohuoneen puolelle ja voivottelemaan mun älyttömän kipeitä jalkojani. Heippa!:)

2 kommenttia:

  1. TRESemme tuotteissa on silikonia. :P

    VastaaPoista
  2. Anon: Jotenki epäilinkin tätä.:( Liian hyvää ollakseen totta. huoh. Osaatko sanoa, haittaako se silikonin määrä kuitenkaan esimerkiksi tossa lämpösuoja suihkeessa?:o

    VastaaPoista

Kiitoksia paljon viestistäsi.:)

Huom! En julkaise kommentteja, jotka koen liian henkilökohtaisiksi tai loukkaaviksi.